Zgodnie z naszymi zasadami na zwrot biżuterii, klientom przysługuje okres 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby zwrot został zrealizowany, konieczne jest aby biżuteria była w stanie niezmienionym, nieużywana i z kompletem nienaruszonych metek. W przypadku spełnienia tych warunków, zwrócimy pełną kwotę zakupu wraz z kosztami wysyłki do klienta. Mamy na to 14 dni. Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania i paragonu.
Koszt wysyłki zwrotu pokrywa kupujący.
Zwroty produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.
Pamiętaj, zwrot nie zostanie przyjęty jeśli metki będą zerwane/uszkodzone.
Zanim wyślesz zwrot, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia naszym klientom transparentnych i uczciwych zasad zwrotu, aby zapewnić pełne zadowolenie z naszych produktów.
Bardzo ważne jest to, że uszkodzenia mechaniczne biżuterii, jak zerwany łańcuszek, przetarcie czy starcie powłoki, odkształcenia czy inne uszkodzenia wynikające z użytkowania biżuterii nie podlegają reklamacji.